Beach day

Topel in sončen dan brez oblačka je treba izkoristiti, zato trenutno sedim na plaži in uživam (verjetno) zadnje poletne sončne žarke v Malmotu ter med tem kopam s prsti po mrzli mivki. Uživancija. Seveda pa je to tudi odličen trenutek da nekaj napišem o tukajšnjem dogajanju od srede do danes.

V sredo zvečer mi ni bilo do nekega resnega žuranja, tako da sem se samo dobila z Nikto na enemu pivu, da sva lahko poklepetale o vsem mogočem, predvsem pa o prvih dneh pouka, oziroma v njenem primeru prakse v bolnišnici.

Četrtek je bil moj day-off, tako da sem si že prej rezervirala ta majhno laundry sobo, da bom oprala kup umazanih cunj. Ko sem vstala sem si najprej privoščila en dolg kraljevski zajtrk nato pa ob 11ih začela s pranjem, sušenjem in spravljanjem oblek, brisač, ipd. Popoldne sem začela z učenjem švedščine in ponovila vse kar sem se do sedaj naučila, da slučajno ne bom kaj pozabla. V postljo se je bilo treba spravit relativno zgodaj, saj je bilo v petek treba spet vstat zelo zgodaj.






V petek ob 8.15 smo imeli prvi del predavanja o zgodovinskih aspektih švedskega prava. Yawn. Boring. Ampak sem preživela in po predavanju odšla na kavo v Espressohouse pri železniški postaji. Mislila sem, da bom že takrat kaj za blog napisala, ampak je bilo samo sedenje na sončku in srkanje kave čisto dovolj. :)

 
Očitno delujem zelo prijazna in zelo domača, saj me skoraj vsaki dan nekdo ustavi in vpraša za smer ali kaj podobnega. Miha pravi, da je za to kriv naš prijazen slovanski izraz na obrazu. :D

Popoldne je bil najprej čas za kosilo, nato pa obisk Systembolaget-a, saj me je Miha poslal po eno dobro belo vino, v zameno pa mi je za večerjo naredil, ob spremljavi "dobre" slovenske glasbe, odlično rižoto z gobami in pršutom. Njami!



Po večerji pa je bil čas za žur, zato sva se z Michielom odpravila do Kima, prijatelja od enega izmed mentorjev (tistega, pri katerem smo bili prejšnji teden), ki je imel house party. Kljub temu da sem bila skoraj cel večer edina punca med samimi tipi, po večini Švedi, je bil prav zanimiv in zabaven večer. Pa tudi pri alkoholu sem bila malo bolj pazljva, čeprav je na mizi bilo vse mogoče žgano, ki si si ga lahko postregel v neomejenih količinah. Pa najbrž je pomagal tudi vmesni obisk McDonaldsa, ker smo vsi postali lačni. :D


Še vedno uživam na plaži in pomojem bom še kar nekaj časa, saj je enostavno preveč lepo, da bi se vrnila v stanovanje. Zvečer pa bom šla v Lund, na večerjo, ki nam jo bodo pripravili mentorji. Uf, že postajam lačna ko pomislim na rake, ki so na meniju.


Hej då, Kaja. 

2 komentarja:

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT