CHEAT DAY

Hejhej! Kako kaj na to jesensko nedeljo? Sedaj, ko sem opravila svoj jutrani ritual (zajtrk, bloglovin, kava), sem rekla, da moram napisat kaj na blog. Nekaj na hitro, saj me knjiga Swedish Legal System že čaka, odprta na delovno pravo, ki je na meniju to dopoldne.

Hejhej! How are you on this autumn Sunday? Now, that I did my morning ritual (breakfast, bloglovin, coffee), I decided to write something on my blog. Someting short, because the book Swedish Legal System is already waiting for me, opened on the Labour Law chapter, which is on the menu this morning,

Povzetek tedna: V ponedeljek sem šla na krajši sprehod po Malmötu, saj sem si morala kupit karto za petkov koncert. Poleg tega, da sem šla v Folk å Rock, ki je založen s kupom CDjev in plošč in kjer sem kupla karto, sem se še malo sprehodila po drugih trgovinah, tako da sem malo spraznila denarnico. V torek smo imeli na faksu opozicije esejev (prebrat in komentirat smo morali esej od nekoga drugega) in če sklepam po komentarjih mojega nasprotnika IN profesorice, mi ni treba skrbeti glede tega, kakšen je moj esej. Naj bi bil super. V torek sem tudi dobila rezultate izpita iz švedščine, ki so bili super po mojem mnenju. Drugače pa samo učenje in dobra zdrava hrana.

Summary of the week: On Monday I went for a short walk in Malmö, because I had to buy the ticket for the concert on Friday. I went to Folk å Rock, filled with CDs and LPs, where I bought the ticket, and in some other shops and spend a little money. On Tuesday we had to present our oppositions (we had to read and comment on a essay from someone else from the course group). Judging by all the comments, my essay is ok, so I don't have to worry about it. I also found out that I passed my Swedish exam, yay! Otherwise, the week was full of studying and good healthy food.

Afterlight

Afterlight

Afterlight

Afterlight

Afterlight

Afterlight

The Royal Concept koncert: Ne bom izgubljala besed. Koncert je bil SUPER. Točno to kar mi je primanjkovalo zadnje čase (dobra glasba v živo). Tudi ljudi je bilo ravno prav in nihče se ni gužval kaj preveč, kot je to navada pri nas. Edina slaba stvar je bila ta, da je koncert ob 10ih že končal (kljub temu, da je bila tudi predskupina, ki pa je začela že ob 8ih in igrala samo pol ure). Ampak na srečo smo se po koncertu preselili v bližnji bar/diner/karkoli, in se še tam malo podružli.

The Royal Concept concert: I won't say much. The concert was AMAZING! Exactly what I was missing, great live music. There weren't too much people, which was good. The only bad thing was that the concert already ended at 10PM. But luckily we moved to another bar/diner/whatever afterwards and hung out a little bit more.

No Junk Food Challenge: Na žalost, ni uspel. Pa ne da ne bi zdržala, ker mi je manjkalo sladkega ali mastnega, ampak, v petek, ko smo bili v baru, je nekdo prinesel bombone na mizo, in jaz sem seveda popolnoma pozabila na challenge in navalila na njih. Po enih 10ih nepravih M&Mih, sem se spomnila na challenge in se hitro ustavila. Seveda potem nisem pojedla nobenega več, ampak ja, challenge je bil neuspešen. In seveda sem si včeraj privoščila cheat day, tako da sem za kosilo pojedla nekaj belega kruha in za večerjo uživala ob vroči čokoladi in Metkinem pomarančnem pecivu. TODA, ker mi je bil challenge zelo všeč, ker sem bila zelo ponosna nase, da se sploh ni bilo težko odpovedat vseh mogoči "nezdravi" hrani čez teden, sem se odločila, da bom kar vztrajala pri tem. Mogoče ne 7 dni od danes dalje, ampak bom vzela Metkino idejo o tem, da lahko sladko in nezdravo ješ samo za vikend (jaz bom dala še dodatno omejitev in to je: samo en dan v vikendu). Seveda pa, če bom zdržala celih 7 dni (ali več) brez nezdrave hrane, bom štela challenge kot opravljen. Kot običajno, sem hrano slikala, tokrat še več, saj je bila to nekakšna motivacija zame, ker sem na koncu dneva lahko točno videla, kaj sem pojedla.

No Junk Food Challenge: Unfortunatelly, I failed. But not because I missed the junk food and had to had it. No. The reason is that I forgot that I am doing the challenge and when one guy brought a bunch of candy on a table in the bar after the concert, I started eating them and it was only after let's say 10 fake M&M's that I remembered about the challenge. I of course stopped eating them then, but the challenge was failed. And then I made yesterday a cheat day, so I ate some white bread for lunch and some hot chocolate and Metka's orange "cake" for dinner. BUT, because I really liked the challenge and was really proud of myself cause it wasn't that hard to give up the "unhealthy" food, I decided to still stick to it. Maybe not for 7 days starting from today, but I am gonna try Metka's idea about eating sweets and junk food only on weekend (I am gonna limit it even more, only 1 day in the weekend). And of course, if I won't eat any junk food for 7 days straight, I will count the challenge as done. As usually, I took a lot of photos of my food, which was actually a motivation, because I could see everything I ate at the end of the day.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

To bo to. Delovno pravo čaka. Na žalost.

That's it. Labour Law is waiting. Unfortunatelly.

Hej då, Kaja. ♥

P.s.: Slike (in verjetno tudi krajši video) s koncerta bom objavila tekom tedna, oziroma so že na Facebooku (link spodaj). Photos (and probably also a video) from the concert will be posted during the week, but some of them you can find on Facebook (link below).

6 komentarjev:

  1. Jaz pa moram reč, da sem imela kar stalno v glavi to, da sem na izzivu in se nisem prekršila pa če bi mi plačali. ;) Tudi 3 tedne mi ni bilo problema zdržat. Je pa res boljša varianta ta, da si določiš dan v tednu (najboljše recimo sobota), da se takrat malo prekršiš. Ker, ko sem v Ljubljani ni krize, bolj je doma, ker se po omarah skrivajo same dobre stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sej meni takoj ko sem se zavedla mi je blo tko hudo :( k sm se res držala lepo skor ceu tedn ne, in še sploh ni biu problem, in pol sm kr tko pozabla sam zto k sm bla "malo preuč vesela" in nism mislna na to :( morm nujno ga ponovit, čeprou ja, zdej bom definitivno vsaki dan veliko manj junk fooda vase dala, k sm opazla očitne razlike (predvsem na koži) že po enmu tednu :)

      Izbriši
  2. Tole maslo za telo imam pa tudi jaz :-) Čist isto :-P Mi ga je prinesla prijateljica, ko je prišla na obisk iz Danske :-)
    Drugače pa čestitke za esej in izpit ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maslo je res super :) edino kar je, čeprav je to ubistvu tudi dobra stvar, je da ko ga uporabim moja sobica tukaj še cel dan diši po čokoladi :D jaz pa tudi.
      Hvala ^^

      Izbriši
  3. Tole gledanje slik je bila pa napaka. Sem kar lačna postala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na srečo je na slikah sama relativno zdrava hrana, tako da bi si lahko kaj privoščila ;) edino ja, malo pozno za hrano :D

      Izbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT