NEW WEEK. NEW DESIGN.

God morgon! Kot lahko vidite, je blog spet dobil nekoliko drugačno obliko. Tokrat nisem samo copy-pastala brezplačen template, ampak sem se celotnega procesa lotila kar sama, in zato tudi zgubila nekaj ur spanja (spat sem šla ob 2.30, kar je povsem neobičajno zame), ampak sem trenutno tako zadovoljna z izgledom, da se sploh ne sekiram glede izgubljenih ur. Kako vam je všeč nov izgled?

God morgon! As you can see, my blog just got a new design. This time I didn't just coppied a pre-made free template, but I decided to design it on my own. I have to admit that I lost some hours of sleep because of it (I went to bed at 2.30AM, which is really unusual for me), but I love the design so much at the moment, so I'm not worring about the lost hours at all. How do you like the new design?

Ker pa samo nov design ni dovolj, je potrebno še kaj "zraven dat", da lahko res rečem da je pred mano nov teden. Odločila sem se, da bom ta teden opravila 7 Days No Food Challenge, ker sem se včeraj ob pogledu v ogledalo pred tuširanjem malo ustrašla sama sebe, tako da je potrebno nekaj konkretno spremeniti pri moji prehrani. In to bo dober začetek. Za konec pa še včerajšnje kosilo, ki sta ga pripravila Miha in Metka, ter današji zajtrk, ki je posladkal deževno ponedeljkovo jutro v Malmötu.

But because the design by itself is not enough, I also decided to do something else, so I can really call this week a new week. I decided to do the 7 Days No Food Challenge, because I almost screamed when I saw myself in the mirror yesterday before taking a shower. I really have to change my food habits here, and I think this is a great start. Of course, here are some pictures: my yesterday's lunch, made by Miha and Metka, and today's breakfast, which made my rainy Monday morning in Malmö much sweeter and brighter.

Afterlight

Afterlight

Hej då, Kaja. ♥

P.s.: Ja, potrudila se bom, da bom od sedaj naprej (ker bom imela po mojem več časa), pisala tudi v angleščini, za vse moje tuje prijatelje tukaj, ki mi konstantno dajajo pripombe na to temo. Yes, I will try from now on to write in English too for all my foreign friends here, who are constantly complaining about the language in my posts. ;)

4 komentarji:

  1. Ooo si se odločila za izziv :D To ga boš z lahkoto opravila ;) Super! Poročaj kako ti bo šlo ;) Potem pa naprej na 3 tedenskega, ne? :P

    Aja, všeč mi je ta nov videz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom poročala. V planu mam tudi eno slikovno poročilo na koncu ;) in če mi bo šlo, bom definitivno probala tudi tritedenskega, sam moram splanirat da ne pade glih na kake posebne praznike :) ampak res sm rekla, da zdej pa dovolj slabe prehrane. :)

      Izbriši
  2. Waaau, všeč mi je nov izgled tvojega bloga. Tudi sama si želim malce spremembe pa ne znam spremenit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) maa, sploh ni tak problem kot se mogoče zdi veš. Vse kar sem jaz naredila posebnega je to, da sem nardila svoj banner in sliko za opis. Ostalo je pa vse običajen blogger, samo v lepših barvah in tekstih :)

      Izbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT