MY OBSESSION

Spinach Pesto Grilled Cheese - Banana Sandwich - Apple Cinnamon Crepes - Lasagna - Lemon, Tuna and Olive Oil Pasta - French Toast

Mislim, da je že več kot očitno, vsaj če redno spremljate moj blog ali Instagram ali Facebook ali karkoli "socialno-omrežnega", da je približno 75% slik, ki jih objavim, slik na katerih je hrana. Jah, tako je to. Obožujem slike hrane, hrane, ki lepo izgleda in seveda še bolj obožujem uživanje te hrane. In ker zunaj postaja zelo mraz in bom verjetno s vsakim dnem vedno bolj vesela toplega stanovanja, in ker ko prideš domov se ti ne da učit (seveda) in bi raje počel karkoli drugega, se mi vedno bolj kopičijo ideje o tem, kaj bi lahko skuhala ali spekla. In seveda, samo zbiranje receptov ni dovolj in zato upam, da mi bo vsaj nekaj od teh idej, ki jih lahko vidite zgoraj, uspelo uresničiti že ta teden.

I think it's more than obvious, at least if you regularly follow my blog or Instagram or Facebook or any of the social-network thingys, that more than 75% of photos I post are photos of food. Well, that's how it is. I love photos of food, good-looking food and of course I love consuming that food even more. And because it's getting pretty freaking cold outside and everyday I welcome the warmth of the apartment more and more, and because I don't feel like studying when I get home (of course) and I would rather do anything else, the recipes which I want to try are piling up. And of course, just collecting recipes is not enough, you have to try them. And I hope I will have the opportunity to try at least some of those you could see on top this week already.

Nomnomnom, Kaja. 

6 komentarjev:

  1. Nom nom nom zdele trenutno bi vse to zmazala, ker nisem še nič jedla :)) x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, verjamem ja. Tudi jaz bi jih bila zdaj zelo vesela, kljub temu, da sem že dovolj drugega pojedla čez dan :D

      xx

      Izbriši
  2. Bananin sendvič zgleda zanimivo, sploh si ne bi mislila, da kaj takega obstaja. Pa lazanja ... mmm njami :) Res upam, da ti bo uspelo uresničiti katero izmed idej in da boš z nami delila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekaj mi je že uspelo. ;) moram samo še čas najti, da spravim skupaj objavo.

      Izbriši
  3. Zakaj jaz vedno berem poste povezane s hrano okrog polnoči? Potem mi pa začne kruliti... XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem kako se počutiš. Pri meni je isto vedno :D ko sem pisala ta post mi je na ves glas krulilo, ampak sem nekako preživela. :)

      Izbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT