SUNDAY LASAGNA

Untitled Untitled

Še vedno se držim moje liste želja. Za nedeljsko kosilo sva si z Mihom privoščila domačo lazanjo (eno najboljših kar sem jih jedla). Tokrat ne bom govorila prav nič o tem kako se jo pripravi, saj je delo večinoma prevzel Miha, ki velikokrat dela kar po občutku. Delim lahko samo slike tega božanskega kosila. Mimogrede, na zalogi imam še eno jed z liste želja, ki sem jo pripravila prejšnji teden. Tako da lahko pričakujete še en preprost in okusen recept nekje sredi tedna, če mi le uspe, saj sem precej zaposlena z delom za šolo. Še ta teden, in potem nekoliko pavze. Ne morem verjet, da grem čez 16 dni že domov (le čez praznike, ampak vseeno). Kako hitro gre čas.

I'm still sticking to my wishlist. Miha made a delicious (one of the best) home-made lasagna. I'm not going to talk about the recipe this time, since it was Miha that was cooking and he usually just makes stuff in his own way. But I can share the photos of course. By the way, I still have one recipe for a lunch from my wishlist to post. So you can expect it somewhere in the middle of the week, if I found the time to post it, since I have a lot of work for school to do. Just one more week and then some time-off. I can't believe that I'm going home in 16 days (just over the holidays, but still). Time goes by so fast.

Hej då, Kaja. ♥

6 komentarjev:

  1. Mmm zgleda res odlično :) Čas pa res leti, se spomnim tvoje objave ko si komaj letela gor ;) Meni pa nikakor ne gre v račun, da bom čez mesec in pol že zaključila s predavanji in vajami in kar ne bo več faksa. jah ni kej, staramo se s svetlobno hitrostjo ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ne govori. Nočem sploh mislt na to da bo treba začet sprejemat odgovorne odločitve :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Comfort food je najboljša hrana za lene dneve ;)

      Izbriši
  3. Ohh lazanja zgleda slastno :) Si mi samo lušte naredila, ker je že res celo večnost nisem jedla :))

    xo
    Sabina
    http://sabinana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT